تاریخچه و معرفی سازمان

معرفی شرکت

شرکت تعاونی تولیدی نویدکاران تولیدکنندۀ محصولات غذایی برتر در سال ۱۳۷۳ تأسیس و تولید خود را به صورت رسمی در سال ۱۳۷۵ آغاز کرد. محصولات شرکت نویدکاران، با نام تجاری «برتر» در محل کارخانه این شرکت توسط مجهزترین ماشین آلات بسته‌بندی و در قالب یک فرآیند کاملاً بهداشتی و پیشرفته در بخش‌های مختلف تولید می‌شود. یکی از ویژگی‌های محصولات غذایی برتر، عرضه سبد کاملی از کالاهای مصرفی با یک نام تجاری است. در حال حاضر بیش از ۵۰۰ کالای متفاوت با نام تجاری برتر عرضه می شوند و این امر برند برتر را به عنوان دارنده بزرگ‌‌ترین و متنوع‌ترین سبد مواد غذایی با یک نام تجاری در کشور مطرح نموده است. توجه به نیازهای مشتری و افزایش تنوع کمی محصولات تنها هدف برتر در این سال ها نبوده و محصولات غذایی برتر با توجه به داشتن ویژگی های کیفی و تطبیق با استانداردهای ملی موفق به دریافت نشان استاندارد ملی ایران برای تعداد زیادی از محصولات خود گردیده است. محصولات غذایی برتر در سال ۱۳۷۸ در بیست و چهارمین مجمع بین المللی کمپانی BID در شهر ژنو سوئیس موفق به اخذ نشان ستاره طلایی کیفیت گردیده است. هم چنین این شرکت در سالهای گذشته بدفعات به عنوان تولید کننده برتر و صادر کننده نمونه استان مرکزی انتخاب شده است. انتخاب به عنوان تعاونی برتر ملی از سوی وزارت تعاون در سال ۱۳۹۴ و نشان مدیریت سرامد در صنایع غذایی و گواهینامه انتخاب نخست مشتری از آلمان در سال ۱۳۹۵ از دیگر افتخارات مجموعه برتر به حساب می‌آید.

خط مشی مدیریت کیفیت و ایمنی غذا

شرکت تعاونی تولیدی نویدکاران (برتر۲) در زمینه تولید و فرمولاسیون محصولات کنسروی گوشتی و غیرگوشتی، ترشیجات، مرباجات، شربت ها، کشک و بسته بندی سرکه، آبغوره، آبلیمو، عسل، شیره خرما و شیره انگور و روغن زیتون با برند برتر در استان مرکزی از طریق شناخت نیازهای تلویحی و ارائه محصولات سالم تر، جدیدتر و منطبق بر ذائقه مصرف کنندگان فعال می باشد.

این شرکت مفتخر است تا با رویکرد توسعه پایدار و تولید محصولات سالم بهداشتی، با ارزش غذایی بالا و کیفیت مرغوب متناسب با استانداردهای بین المللی در ایران و بازارهای هدف صادراتی با در نظر گرفتن سلامت جامعه و بهره گیری از دانش فنی روز دنیا و با توجه به نیازهای فعلی و آتی ذینفعان و بهرمندی از نیروی انسانی متخصص، متعهد، نوآور و خلاق با ایجاد ارتباطات با طرف های ذینفع ارتقاء سطح آگاهی و آموزش پرسنل، رعایت اصول GMP، محصولاتی با کیفیت و ایمنی مناسب در جهت پاسخگویی هر چه بهتر به نیازهای ذینفعان تولید نماید.

بدین منظور و جهت دستیابی بهتر به این آرمان و با توجه به بافت سازمان، ضمن پیاده سازی استاندارد ISO۹۰۰۱:۲۰۱۵  و همچنین   ISO۲۲۰۰۰: ۲۰۱۸در  راستای اهداف کیفی و ایمنی سازمان و با اطلاع رسانی، همکاری و مشارکت کلیه ذینفعان، سازمان را ملزم به رعایت اصول ذیل می داند.

  1. ارتقاء سطح کیفیت، ایمنی و سلامت محصولات
  2. تلاش در جهت افزایش رضایت مشتریان و سایر ذینفعان
  3. استفاده بهینه از منابع و زیر ساخت های سازمان جهت کاهش ضایعات و هزینه ها

 

قطعاً تحقق این موارد با تعیین استراتژی مناسب، طرح ریزی اهداف کارآمد و اجرای برنامه های مدون، همکاری و مشارکت پرسنل محقق می گردد.

از اینرو شرکت تعاونی تولیدی نویدکاران (برتر۲) ضمن مشارکت و برگزاری جلسات با مدیران و بررسی نتایج ممیزی و مدیریت عملکرد از فعالیت های فوق پشتیبانی نموده و به نمایندگی از کارکنان و مدیران متعهد به برآورده ساختن مفاد این خط مشی هستم.­

کارخانه شماره ۱

این کارخانه در سال ۱۳۷۵ در زمینی به مساحت ۵۴۰۰ متر مربع و ۳۵۰۰ متر زیر بنا دایر شده است و دارای سالن های تولید آجیل و خشکبار، حبوبات و غلات، ادویه جات و چاشنی‌ها، نمک، آرد و پودر کیک و ژله، سبزیجات خشک، قند و شکر و نبات، چای، قهوه و زعفران می باشد.

این کارخانه مجهز به انواع ماشین آلات بسته بندی گرانول و پودری، ماشین آلات بسته‌بندی وکیوم و سیل وکیوم، دستگاههای شورکاری آجیل و فرآوری خشکبار، خط کامل بوجاری و دست چین حبوبات و غلات و دستگاه آسیاب صنعتی جهت اطمینان از خلوص اقلام پودری است

کارخانه شماره ۲

فاز دوم طرح توسعه کارخانجات برتر با سرمایه گذاری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۲۵۰۰ متر مربع در سال ۱۳۹۴ احداث و پس از هجده ماه به بهره‌برداری رسید.

در حال حاضر در این کارخانه انواع محصولات کنسروی، ترشی‌جات و شوری‌جات، مربا، شربت، زیتون و روغن زیتون، سرکه، آبغوره ، کشک و … با استفاده از مجهزترین ماشین آلات تولید و به بازار عرضه می‌گردد.

در این کارخانه استانداردهای بین المللی شامل ISO۲۲۰۰۰:۲۰18 –  ISO۹۰۰۱:۲۰۱۵ – HACCP و پیشرفته ترین فناوری صنعتی و تولیدی و سیستم‌های تصفیه آب و پساب صنعتی به کارگرفته شده تا ضمن توجه به مسائل زیست محیطی، محصولات با کیفیت برتر و با هدف صادرات به بازارهای خارج از کشور تولید شوند.

 در حال حاضر کارخانه شماره ۲ با استفاده از ماشین آلات مجهز و تکنولوژی روز، تمامی نیازهای مجموعه برتر را تامین نموده و امکان تولید محصولات برای سایر شرکتها با استفاده از ظرفیت مازاد خود را نیز دارد.

جهت مشاهده فیلم صنعتی کلیک نمایید.