همایش شعبه تهران

درتاریخ۲۹ فروردین ماه ۱۳۹۸ همایش شعبه تهران با هدف بررسی عملکرد شعبه و نیز قدردانی از تلاش تیم شعبه تهران در سال ۱۳۹۷ برگزار گردید.

به مانند دیگر همایش های شعب در ابتدای جلسه مدیریت محترم شعب جناب آقای لاهوتی گزارشی از چارت سازمانی و ترکیب نیروی انسانی شعبه تهران ارائه نمودند،سپس گزارشی ازعملکرد شعبه تهران در یکسال گذشته و همچنین شاخص هایی که  شعبه تهران توانسته در آن پیشرفت داشته باشد ارائه نمودند

در این گزارشات بخشی نیز به اهمیت بروز رسانی بانک اطلاعات مشتریان مطرح گردید که این موضوع در ادامه با تاکید مدیریت محترم عامل و قائم مقام محترم مدیریت عامل مواجه گردید.

شعبه تهران در سال ۱۳۹۷ توانست وضعیت فروش خود را بهبود بخشد که بیشترین سهم این موفقیت متعلق به بخش غیر مویرگی بود اگرچه بخش مویرگی در قیاس با عملکرد سال ۱۳۹۶ رشد قابل قبولی داشته اند لیکن تا رسیدن به قله موفقیت راه درازی در پیش است که امید است در سال ۱۳۹۸ به این مهم نائل آیند.

در ادامه جلسه جناب آقای محسن فهیمی پور مدیریت محترم عامل ضمن تبریک سال نو مراتب قدردانی از زحمات و تلاش های شعبه تهران را به ایشان ابلاغ فرمودند.

در ادامه ایشان به ارائه برنامه های در دست اقدام شرکت در حوزه های مختلف پرداختند که مهم ترین آن طرح توسعه سازمان و نیز ایجاد اولین شعبه برون مرزی شرکت در کشور عراق را اعلام نمودند ایشان همچنین اشاره داشتند که شرکت متعلق به تمامی پرسنل ساعی و زحمت کش سازمان است و همه ما باید در جهت اعتلای آن تلاش نمائیم

شرایط حال حاضر کشور مسئولیت ما را در ارائه هر چه بهتر خدمات به مردم را بیشتر می نماید و همه ارکان سازمان می بایستی در این حوزه تلاش نمایند.

در ادامه جلسه قائم مقام محترم مدیریت عامل جناب آقای مهندس مازندرانیان ضمن تشکر از زحمات همکاران به بخش هایی از گزارش ارائه شده توجه دادند و آن اینکه بخش مویرگی می بایستی سهم خود را در موفقیت شعبه تهران بیش از پیش ایفاء نمایند ، همچنین ایشان تاکید فرمودند که می بایستی سهم فروش شعبه تهران به میزان قابل قبولی برسد؛اگرچه سال ۱۳۹۷ به نسبت سال ۱۳۹۶ رشد داشته است لکن تا رسیدن به نقطه مطلوب راه درازی در پیش است.

در پایان جلسه لوح یادبود وکارت هدیه هایی به پاس زحمات پرسنل ساعی شعبه تهران به ایشان اهدا و از نفرات حاضر در سالن همایش به شکل شایسته ای تقدیر بعمل آمد.