همایش شعبه بابل

همایش شعبه بابل با هدف بررسی عملکرد شعبه و نیز قدردانی از تلاش تیم شعبه بابل در سال ۱۳۹۷ در محل هتل میزبان بابلسر برگزار گردید.

به سنت چند همایش های قبلی شعب, در ابتدای جلسه مدیریت محترم شعب جناب آقای لاهوتی چارت سازمانی و ترکیب نیروی انسانی شعبه بابل با معرفی نفرات حاضر در جلسه آغاز گردید ؛ سپس گزارشی ازعملکرد شعبه بابل در یکسال گذشته و همچنین شاخص هایی که  شعبه بابل توانسته در آن پیشرفت داشته باشد ارائه گردید.

بخش اعظمی از گزارش به اهمیت بروز رسانی بانک اطلاعات مشتریان اختصاص یافت و در آن به همکاران گوشزد گردید که در صورت توجه به این امر خطیر می توان انتظار داشت که روند شعبه می تواند در آینده نیز کماکان رو به رشد باشد.

شعبه بابل در سال ۱۳۹۷ توانست وضعیت فروش خود را  نسبت به سنوات گذشته بهبود بخشد که این امر پس از حضور در کارخانه و بازدید عوامل از خطوط تولیدی شتاب بیشتری بخود گرفت؛ لکن بیشترین سهم این موفقیت متعلق به بخش غیر مویرگی بود, اگرچه بخش مویرگی در قیاس با عملکرد سال ۱۳۹۶ رشد فروش داشته , لکن به نسبت بخش غیر مویرگی از رشد کمتری برخودار بوده، از این رو مدیر شعبه بابل جناب آقای نعیمی متعهد گردیدند در سال جاری ۲۰ الی ۲۵ درصد رشد مشتریان را در دستور کار خود قرار دهند.

در ادامه جلسه جناب آقای محسن فهیمی پور مدیریت محترم عامل ضمن تبریک سال نو مراتب قدردانی از زحمات و تلاش های شعبه بابل را به ایشان ابلاغ فرمودند.

در ادامه مدیریت محترم به تشریح شرایط حال حاضر کشور و تامین کالا پرداختند و همچنین متذکر گردیدند که با توجه به تمامی مشکلات؛ شرکت با قدرت در جهت تامین نیازهای مشتریان و مصرف کنندگان تلاش خواهند نمود؛ بدیهی است؛شرایط حال حاضر کشور مسئولیت ما را در ارائه هر چه بهتر خدمات به مردم را بیشتر می نماید و همه ارکان سازمان می بایستی در این حوزه تلاش حداکثری را در دستور کار خود قرار دهند.

در ادامه جلسه قائم مقام محترم مدیریت عامل جناب آقای مهندس مازندرانیان ضمن تشکر از زحمات همکاران به بخش هایی از گزارش ارائه شده توجه دادند و آن اینکه بخش مویرگی می بایستی سهم خود را در موفقیت شعبه بابل بیش از پیش ایفاء نمایند.

در ادامه جلسه مدیریت محترم عامل و هیئت همراه از کالاهای جدید و کالاهایی که Redesign شده بودند رونمائی کردند؛ این موضوع یکی از اتفاقات جدید در حوزه بازدید از شعبات می باشد که برای اولین بار در شعبه بابل اجرائی گردید و هدف از اجرای آن شناساندن هرچه بهتر کالاهای جدید و همچنین کالاهایی که از حیث بسته بندی با توجه به نیاز بازار تغییر یافته اند.

در پایان جلسه لوح یادبود وکارت هدیه هایی به پاس زحمات پرسنل ساعی شعبه بابل به ایشان اهدا و از نفرات حاضر در سالن همایش به شکل شایسته ای تقدیر بعمل آمد.